Αύξηση πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ και μετά το Πάσχα - Τι δείχνουν τα στοιχεία Ημερομηνία:
27/5/2025, 13:44 - Εμφανίσεις: 21
Αξιοσημείωτη δυναμική, με θετικά πρόσημα, τόσο σε αξία όσο και σε όγκο πωλήσεων, επιδεικνύει το οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα για το χρονικό διάστημα από την αρχή της χρονιάς μέχρι και τις 11 Μαΐου 2025, διαπιστώνεται λαμβάνοντας υπ' όψιν τα τελευταία στοιχεία που επεξεργάστηκε η NielesenIQ.
Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται, σε μια περίοδο όπου περιλαμβάνεται και ένα εικοσαήμερο μετά το Πάσχα, όταν συνήθως πέφτει η αγοραστική κίνηση, διαφαίνεται η “καθαρή” τάση της αγοράς, απαλλαγμένη από την επίδραση της εποχικότητας του Πάσχα και άλλων σημαντικών αργιών.
Ειδικότερα, τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα κατέγραψαν αύξηση 6,7% σε αξία και 5,2% σε όγκο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα και την προσαρμοστικότητα του κλάδου σε ένα περιβάλλον που παραμένει ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, αλλά και ευαίσθητο στα επίπεδα των τιμών, σύμφωνα με την ανάλυση.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η κατηγορία των τροφίμων και ποτών αποτέλεσε τον βασικό μοχλό ανάπτυξης, με αύξηση 7,8% σε αξία και 5,3% σε όγκο.
Τα φρέσκα και χύμα προϊόντα, που περιλαμβάνουν κρέας, ψάρια, λαχανικά κ.τ.λ., σημείωσαν την μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο, με +11% σε αξία.
Παράλληλα, τα προϊόντα Bazaar, που περιλαμβάνουν μη τρόφιμα όπως ρούχα, παιχνίδια και ηλεκτρικές συσκευές, κατέγραψαν ποσοστιαία αύξηση της τάξης του 10,8%.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Αυξήθηκαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις Αξιοσημείωτη είναι και η ενίσχυση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 12,9% σε αξία, με το μερίδιό τους να φτάνει το 3,3% επί του συνόλου των πωλήσεων.
Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη διείσδυση στο online κανάλι περιλαμβάνουν παιδικά-βρεφικά προϊόντα, καθαριστικά, εμφιαλωμένο νερό και τυριά, επιβεβαιώνοντας τη στροφή των καταναλωτών, ειδικά για κάποιες κατηγορίες, προς την ευκολία και την ταχύτητα των ψηφιακών αγορών.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Κερδίζουν έδαφος τα ...